2017年4月16日 星期日

Ever Since New York - Harry Styles 中文翻譯歌詞


[Verse 1]
Tell me something, tell me something
You don’t know nothing, just pretend you do

告訴我有關那件事
你知道的,假裝你知道該怎麼描述

I need something, so tell me something new
Choose your words 'cause there's no antidote

我想要知道,有關那件事重新的詮釋
請用你的話來說,因為我無法解讀

For this curse or what's in waiting for
Must desert you just before you go

為了這個詛咒,等待新的解說
在你走之前,必須毫不保留

 [Chorus]
Oh, tell me something I don't already know

告訴我那件事,我還不清楚

[Verse 2]
Brooklyn saw me, empty avenues
There's no water inside this swimming pool

我看著紐約市的布魯克林區,空蕩蕩的大道
游泳池裡一點也沒有水

Almost over, that's enough from you
I've been praying, I never did before

事件已經過去了,你也受夠了
我開始在祈禱,以前一直沒有做

Understand I'm talking to the walls
And I've been praying ever since New York

我知道,要面對著牆上祈禱
我開始在祈禱,自從紐約市的911


[Chorus]
Oh, tell me something I don't already know

告訴我那件事,我還不清楚

沒有留言:

張貼留言