2016年9月4日 星期日

A Head Full Of Dreams - Coldplay  中文翻譯歌詞


[Verse 1]
Oh I think I landed in a world I hadn't seen 
我想我來到一個不曾見過的陌生世界 
When I'm feeling ordinary when I don't know what I mean 
我只覺得平凡無奇 只覺得不知所云 

[Verse 2]
Oh I think I landed where there are miracles at work 
我想我來到一個奇蹟會實現的地方 
For the thirst and for the hunger 
將滿足那些饑渴的人
come a conference of birds
 
引來眾鳥聚集討論著

[Chorus]
Saying it's true it's not what it seems 
說這是實景不是錯覺 
Leave your broken windows open 
不要關上你破碎的心窗 
And in the light just streams 
希望的光影就要流過來 
And you get a head A head full of dreams 
你會有滿腦子的夢想 
You can see the change you want to 
你可以看到你想改變的願景
Be what you want to be 
夢寐已久的未來
When you get a head A head full of dreams 
你會有滿腦子的夢想 
It's a life I've just been spoken 
這就是我所說的人生 
With a head full a head full of dreams 
滿腦子的夢想

[Bridge]
Oh I think I landed where there are miracles at work 
我想我來到一個奇蹟會實現的地方 
Now you've got me open handed 
此刻你讓我坦誠相訴 
When you've got me lost for words 
即使你讓我找不到適當的對話
I sing ohhhhhhh 
但我可以用唱的 
A head full of dreams 
滿腦子的夢想 
A head full of dreams 
滿腦子的夢想 
It's a life I've just been spoken with a head full A head full of dreams
這就是人生,就是我所說的滿腦子的夢想 

沒有留言:

張貼留言