2016年9月16日 星期五

Cheap Thrills - Sia 中英文翻譯歌詞


Come on, come on, turn the radio on
來吧 開啟收音機
It's Friday night and it won't be long
現在是周五夜晚 時光稍縱即逝
Gotta do my hair, put my makeup on
整理頭髮 梳妝打扮
It's Friday night and it won't be long
現在是周五夜晚 時光稍縱即逝

Til I hit the dance floor
直到我跳進舞池
Hit the dance floor
跳進舞池
I got all I need
擁有我需要的一切
No I ain't got cash
雖然我沒有錢
I ain't got cash
雖然我沒有錢
But I got you baby
但是我有你 寶貝

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
寶貝 我不必花錢也能夠在今晚快樂
I love cheap thrills
我就愛這種廉價的感動

But I don't need no money
我不需要任何錢

As long as I can feel the beat
只要我還能感受到節奏
I don't need no money
我不需要任何錢
As long as I keep dancing
只要我能翩翩起舞

Come on, come on, turn the radio on
來吧 開啟收音機
It's Saturday and it won't be long
現在是周六 時光稍縱即逝
Gotta paint my nails, put my high heels on
擦上指甲油 穿上高跟鞋
It's Saturday and it won't be long
現在是周六 時光稍縱即逝

Til I hit the dance floor
直到我跳進舞池
Hit the dance floor
跳進舞池
I got all I need
擁有我需要的一切
No I ain't got cash
雖然我沒有錢
I ain't got cash
雖然我沒有錢
But I got you baby
但是我有你 寶貝

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
寶貝 我不必花錢也能夠在今晚快樂
I love cheap thrills
我就愛這種廉價的感動

沒有留言:

張貼留言