2016年9月4日 星期日

Invisible Tears - Connie Talbot 小康妮 中文翻譯歌詞

I promised myself, that no one would get the best of me.
No matter how much my tears, no matter how much my tears drown me.
And this is ridiculous, How did you get the upper hand?
You don't have the privilege, to see my tears run down my face so quickly.
我發誓,沒有人會看到最好的我。
不管我的眼淚多或少,不管我的眼淚是否快淹死我。
這是荒謬的,你怎麼會佔上風?
你沒有權限,看到我的眼淚就快從臉上流下來。

I'm not gonna lie, I have cried and cried.
But ten times out of nine, I won't show you my weakness under all of these lies.
You should be begging me on your knees, I cry for you invisible tears.
You should be calling with an apology, I cried for you, now you cry for me.
我不會說謊,我已經哭了,哭了。
但是十次有九次,我不會告訴你我的弱點。
你應該跪求我,因為我為你流隱形的淚。
你應該打電話來道歉,因為我為你哭泣,
而你現在應該為我流淚。

Now guess who's at my door, with tears all over their handsome face.
No I didn't get your calls, cause' I blocked your number when I blocked you out of my head.
You say "How were you so strong?" I say "I was told to not to cry over stupid boys".
I've known you all my life, but I slam the door and say that I won't be your wife.
現在,猜猜誰是在我家門口,淚水掛上英俊的臉上。
不,我沒有接你的電話,因我刪你的號碼,我阻止你來電。
你說:“你是如何這麼強悍?”
我說:“有人告訴我,不要為愚蠢的男孩哭泣”。
我知道你所有的生活,但我只會摔門,說我不會做你的妻子。

 

 

沒有留言:

張貼留言