2016年9月17日 星期六

Crash - Usher 中文翻譯歌詞

Would you mind if I still loved you
你是否介意我依然愛你
Would you mind if things don't last
你是否在乎愛情無法持續
Would you mind if I hold onto
你是否介意我擁著你
You so that I won't crash
這樣我才不會心碎

Morning light I'm at your door
晨光初現 我站在你家門口
One last time and no one's there
最後一刻 仍無旁人
Drove all night just to beat you home
整晚開車只為先你到家
Would you mind if I waited
你是否介意 如果我等待
Would you mind if I wait right here
你是否介意 如果我繼續等待
And I really really wanna love you
我真的真的很愛你
And I'm really only yours
我真的只屬於你
Even if it don't last forever
即便那無法永生
I wanna let you know
我也只想讓你知道
We really had something special
我們之間 曾經特別
it's hard tryna let it go
讓我很難離開
I'm just being honest I'm still in the moment
真的 我依然沉醉其中

Would you mind if I still loved you
你是否介意我依然愛你
Would you mind if things don't last
你是否在乎愛情無法永恆
Would you mind if I hold onto
你是否介意我擁著你
You so that I won't crash
這樣我才不會心碎

Up all night can't let go
一整夜 我不願離開
Won't stop trying need you to know
不願放棄只為讓你明白
It's worth the fight if I get back home
回家後,發現你值得我付出所有
Hope you don't mind I waited
希望你不介意 我的等候
Would you mind if I wait right here
你是否介意 如果我繼續等待
And I really really wanna love you
我真的真的很愛你
And I'm really only yours
我真的只屬於你
Even if it don't last forever
即便那無法永生
I wanna let you know
我也只想讓你知道
We really had something special
我們之間 曾經特別
it's hard tryna let it go
讓我很難離開
I'm just being honest I'm still in the moment
真的 我依然沉醉其中

Would you mind if I still loved you
你是否介意我依然愛你
Would you mind if things don't last
你是否在乎 愛情無法永恆
Would you mind if I hold onto
你是否介意 我擁著你
You so that I won't crash
這樣我才不會心碎

I'm not thinking 'bout nobody else but you
除了你 我沒有別人
You're the only one who takes me there
你是唯一讓我有這樣感受

Would you mind if I still loved you
你是否介意我依然愛你
Would you mind if things don't last
你是否在乎愛情無法永恆
Would you mind if I hold onto
你是否介意我擁著你
You so that I won't crash
這樣我才不會心碎

沒有留言:

張貼留言