2016年9月6日 星期二

"Me Too" - Meghan Trainor 中文翻譯歌詞

Who's that sexy thing I see over there?
That's me, standin' in the mirror
我看到一位性感人物,是誰啊
是我自己,站在鏡子前
What's that icy thing hangin' 'round my neck?
That's gold, show me some respect

我脖上掛著閃冰的東西,是什麼
是金子,給點敬意
I thank God every day
That I woke up feelin' this way

每天感謝老天爺
我醒來都會感恩
And I can't help lovin' myself
And I don't need nobody else, nuh uh

我不得不更愛我自己
不需要別人來告訴我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你,我還要回頭做自己
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你,我還要回頭做自己

I walk in like a dime piece
I go straight to V.I.P.

我走進像性感女神
直入貴賓室
I never pay for my drinks
My entourage behind me

我不必買單
我的隨行就在後面會付
My life's a movie, Tom Cruise
So bless me, baby, a-choo

我的人生 像電影的湯姆克魯斯
祝我安康吧 寶貝 啊~啾~
And even if they tried to
They can't do it like I do

他們也試著想要
沒人會像我一樣成功
I thank God every day
That I woke up feelin' this way

每天感謝老天爺
我醒來都會感恩
And I can't help lovin' myself
And I don't need nobody else, nuh uh

我不得不更愛我自己
不需要別人來告訴我

If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你,我還要回頭做自己
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你,我還要回頭做自己

(Turn the bass up)
Turn the bass up
(Turn the bass up)
Let's go!

開始吧

I thank God every day
That I woke up feelin' this way

每天感謝老天爺
我醒來都會感恩
And I can't help lovin' myself
And I don't need nobody else, nuh uh

我不得不更愛我自己
不需要別人來告訴我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你,我還要回頭做自己
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你,我還要回頭做自己

沒有留言:

張貼留言