2016年9月25日 星期日

"Anytime" - Brian McKnight 中文翻譯歌詞


I can't remember why we fell apart 
我不記得為什麼我們會分開
From something that was so meant to be, yeah 
從某方面來說,什麼都不記得
Forever was the promise in our hearts 
永遠在一起是我們心中的承諾
Now, more and more I wonder where you are 
現在,越來越多我想知道你在哪裡

[chorus] 
Do I ever cross your mind, anytime 
你隨時在想我嗎
Do you ever wake up reaching out for me 
你曾經醒來想要伸手摸我嗎
Do I ever cross your mind anytime 
你隨時在想我嗎
I miss you 
我想你

Still have your picture in a frame 
在框架中還有你的照片
Hear your footsteps down the hall 
偶爾聽到你的腳步聲在大廳
I swear I hear your voice, driving me insane 
我發誓我聽到你的聲音,那讓我瘋狂
How I wish that you would call to say
我多麼希望,你來電話說

[chorus] 

no more loneliness and heartache 
沒有更多的寂寞和心痛
no more crying myself to sleep 
不再哭著睡著
don't want no more wondering about tomorrow 
不想明天會怎樣
Won't you come back to me 
你回到我身邊嗎
Come back to me, oh 
回到我身邊

[chorus] 

沒有留言:

張貼留言