2016年9月6日 星期二

Not Today - Imagine Dragons 中文歌詞翻譯

昨夜,看了電影 Me Before You(我要你好好的),覺得這首也很好聽,順便在這兒,按照電影情節,把網路歌詞重新詮釋~

[Verse]

 There she goes in front of me
她的出現 在我的面前
Take my life and set me free again
給我人生 我感到再次重生
We'll make a memory out of it
我們會有美好的回憶
Holy road is at my back
以前的榮耀已經不再
Don't look on, take me back again
別旁觀 讓我再次重生
We'll make a memory out of it
我們會有美好的回憶

 

[Pre-Chorus]

We finally fall apart and we break each other's hearts
我們最終還是分開了 也傷了彼此的心
If we wanna live young, love, we better start today
如果想留住青春和愛情 要從今天重新再開始

 

[Chorus]

 It's gotta get easier, oh easier somehow
這變得更容易
Cause I'm falling, I'm falling
我要掉落深淵
Oh easier and easier somehow
嗯 更容易些
Oh I'm calling, I'm calling
我一直叫喊著
And when is it over? Unless it is over
除非真正結束了 我會等著它結束
I don't wanna wait for that
我不想等著
It's gotta get easier and easier somehow
一切變得更容易些
But not today
不是今天的事

 

 [Bridge]

 So come with me
所以過來吧
You'll come with me ey
來到我身邊
So come with me
所以過來吧
You'll come with me ey
到我身邊來
Not today
不是今天的事

沒有留言:

張貼留言