2016年9月6日 星期二

Amy Winehouse - Back to Black 中文翻譯歌詞

He left no time to regret 
他無悔的離去
  Kept his d**k wet 
  尋歡作愛了
  With his same old safe bet 
  帶著安全感
  Me and my head high 
  我的頭還高舉
  And my tears dry 
  但淚水已流乾
  Get on without my guy 
  繼續著沒有他的生活
  You went back to what you knew 
  回到曾熟悉的一切
  So far removed from all that we went through 
  把我們經歷的所有全都忘記
  And I tread a troubled track 
  走著麻煩的道路回家
  My odds are stacked 
  未來也變得異常不安
  I'll go back to black 
  我要回去 續當黑寡婦
  We only said good-bye with words 
  我們只道了再見
  I died a hundred times 
  我像已死了千百遍
  You go back to her 
  你會回到她身邊
  And I go back to..... 
  那我只好回到
  I go back to us 
  回到記憶中
  I love you much 
  我很愛你
  It's not enough 
  但那還不夠
  You love blow and I love puff 
  你喜歡作吹潮,而我喜歡煙草
  And life is like a pipe 
  人生就好像一個煙囪
  And I'm a tiny penny rolling up the walls inside 
  而我是個小人物在這道牆裡面翻滾過

沒有留言:

張貼留言