2016年9月5日 星期一

One Call Away - Charlie Puth 中文翻譯歌詞


[Chorus]
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
I'll be there to save the day
我就會到你身邊一整天
Superman got nothing on me
我不想當一個超人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
[Verse 1]
Call me, baby, if you need a friend
打給我寶貝 如果你需要陪伴
I just wanna give you love
我只想給你溫暖的愛
C'mon, c'mon, c'mon
來吧 來吧
Reaching out to you, so take a chance
試圖接近你,請給我一個機會
[Pre-Chorus]
No matter where you go
無論你在哪裡
You know you're not alone
你不是孤單一人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
I'll be there to save the day
我就會到你身邊一整天
Superman got nothing on me
我不想當一個超人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
[Verse 2]
Come along with me and don't be scared
和我一起走 不要害怕
I just wanna set you free
我只是想讓你感到沒有拘束
C'mon, c'mon, c'mon
來吧 來吧 來吧
You and me can make it anywhere
你和我不管在哪裡都會很好
For now, we can stay here for a while
但現在 我們可以在這裡待一會兒
Cause you know, I just wanna see you smile
因為 我想要看見你的笑容
[Pre-Chorus]
No matter where you go
無論妳在哪裡
You know you're not alone
你不是孤單一人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
I'll be there to save the day
我就會到你身邊一整天
Superman got nothing on me
我不想當一個超人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
[Bridge]
And when you're weak I'll be strong
當你脆弱 我就會變堅強來保護你
I'm gonna keep holding on
我會一直堅持下去
Now don't you worry, it won't be long
現在別擔心 不會讓你等太久
Darling, and when you feel like hope is gone
親愛的 當你感到失望沮喪
Just run into my arms
就到我的懷抱裡吧
[Chorus]
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
I'll be there to save the day
我就會到你身邊一整天
Superman got nothing on me
我不想當一個超人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我
I'll be there to save the day
我就會到你身邊一整天
Superman got nothing on me
我不想當一個超人
I'm only one call away
只要一通電話可連接上我

沒有留言:

張貼留言