2016年9月6日 星期二

你在我心中/You are in My Heart 英文版 - 鄧麗君 Teresa Teng テレサ・テ

鄧麗君的"你在我心中",日文原曲 夜のフェリ-ポ-ト(Ferryboat)
練習一下你在我心中(英文版),自己胡亂編寫的~~
"You are in my heart" - Dex Shih re-edited
You promise you could return to see me again
Do you know I long to see you everyday
Don't forget you've said before The deepest love you once had
Hope you will soon regain yesterday's affection

(副歌)
Bye-bye my love ~ my darling~
Remember~ I’ve said before~
Now you’re in the ferry~love of boat
Right now~ you’re sailing~ away~


I promise I will come and stay here with you
Cherish the sweet moment we’d been through
Forget the night I was dying
bitter and lonely to be removed
Please don't ever forget 
Yesterday's affection


(重覆兩次副歌~~)
"你在我心中"- 王文元作詞

你說過你一定 會來這裡看看我
你可否知道 我天天在盼望著你
別忘了你曾說過 對我有深深情意
希望你能快回來 讓我找回往日溫馨 
(副歌)
請你留下不再遠離
聽我說句真心的話
在我的心中多麼愛你
但願我也在你心裡

要記住我對你 說的每一句真心話
要珍惜我們倆 在一起甜蜜時光
忘掉那別離時候 我倆的痛苦寂寞
也請你千萬不要 狠心把我忘記

沒有留言:

張貼留言